Kontakt


Proficctv od wielu lat dostarcza na rynek polski wysokiej klasy sprzęt telewizji przemysłowej. W skład firmy wchodzi dział techniczny odpowiedzialny za rozwiązywanie wszelkich problemów sprzętowych.

Przed wysłaniem zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji oraz zasadami przesyłania produktów do serwisu:

WARUNKI GWARANCJI (pobierz)


Zasady przesyłania produktów do serwisu:

- Przesyłany sprzęt powinien być spakowany w oryginalne opakowanie.
- W przypadku braku oryginalnego opakowania po stronie klienta jest obowiązek spakowania w taki sposób produkt przesyłany do serwisu, aby nie został uszkodzony.
- Prosimy zabezpieczyć wszystkie ruchome elementy, które podczas transportu mogą ulec uszkodzeniu.
- Za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu produktów do serwisu ODPOWIADA KLIENT.

- Wszystkie koszty dostarczenia produktu do serwisu pokrywa Klient. W przypadku wysłania do serwisu produktu na koszt Gwaranta serwis może odmówić przyjęcia przesyłki i przesyłka automatycznie zostanie odesłana na koszt nadawcy.
- Prosimy wypełnić formularz znajdujący się poniżej. Po jego dokładnym wypełnieniu w ciągu 48h serwis skontaktuje się z Państwem serwisant drogą mailową lub telefoniczną i prześle dokument RMA ,
- Dokument RMA musi być wydrukowany i dołączony do wysłanego produktu. W przypadku braku dokumentu RMA produkt nie zostanie przyjęty do serwisu. Jednocześnie informujemy ze termin dostarczonego produktu bez dokumentu RMA nie może być traktowany jako czas rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej.
- Każdy produkt musi posiadać własny dokumenty RMA. W przypadku zgłaszania kilku produktów jednocześnie należy wypełnić dla każdego z produktów oddzielny formularz.
- W przypadku niezgodności informacji przedstawionych przez klienta, a stanem faktycznym urządzenie serwis ma prawo zażądać dodatkowych informacji. Oczekiwanie serwisu na odpowiedz nie może być traktowane jako czas naprawy gwarancyjnej.





Dotacje na innowacje
StopkaStopka

"Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem"