
Przed wysłaniem zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji oraz zasadami przesyłania produktów do serwisu:

- Przesyłany sprzęt powinien być spakowany w oryginalne opakowanie.
- W przypadku braku oryginalnego opakowania po stronie klienta jest obowiązek spakowania w taki sposób produkt przesyłany do serwisu, aby nie został uszkodzony.
- Prosimy zabezpieczyć wszystkie ruchome elementy, które podczas transportu mogą ulec uszkodzeniu.
- Za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu produktów do serwisu ODPOWIADA KLIENT.
- Wszystkie koszty dostarczenia produktu do serwisu pokrywa Klient. W przypadku wysłania do serwisu produktu na koszt Gwaranta serwis może odmówić przyjęcia przesyłki i przesyłka automatycznie zostanie odesłana na koszt nadawcy.
- Prosimy wypełnić formularz znajdujący się poniżej. Po jego dokładnym wypełnieniu w ciągu 48h serwis skontaktuje się z Państwem serwisant drogą mailową lub telefoniczną i prześle dokument RMA ,
- Dokument RMA musi być wydrukowany i dołączony do wysłanego produktu.
W przypadku braku dokumentu RMA produkt nie zostanie przyjęty do serwisu. Jednocześnie informujemy ze termin dostarczonego produktu bez dokumentu RMA nie może być traktowany jako czas rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej.
- Każdy produkt musi posiadać własny dokumenty RMA. W przypadku zgłaszania kilku produktów jednocześnie należy wypełnić dla każdego z produktów oddzielny formularz.
- W przypadku niezgodności informacji przedstawionych przez klienta, a stanem faktycznym urządzenie serwis ma prawo zażądać dodatkowych informacji. Oczekiwanie serwisu na odpowiedz nie może być traktowane jako czas naprawy gwarancyjnej.